Wednesday, August 17, 2011

5 Reasons You Need iPAD

user posted image

Tablet membuat anda berasa seperti di pejabat. Sama ada perkomputeran awan, akses kepada fail, atau hanya mengedit dokumen, tablet menyediakan kedua-dua fungsi dan fleksibiliti yang diperlukan untuk mendapatkan pekerjaan yang dilakukan.

user posted image

Dengan
skrin bersaiz monitor komputer dan berat kira-kira di bawah 2 paun, tablet adalah alat yang paling mudah untuk filem dan permainan sekarang. Gunakan keupayaan sambungan untuk bercakap mengenai filem-filem pada Flixster, aliran Netflix, sidang video dengan mesyuarat dan memuat turun aplikasi terkini tanpa perlu mengganggu rutin harian anda. Ia adalah yang terbaik didunia!


user posted image

Tidak mahu membayar untuk buku-buku? Pada masa ini, terdapat lebih dari 2 juta buku-buku percuma yang boleh dimuat turun pada peranti tablet. Dan bagi anda yang mahu membeli, jangan risau, teks elektronik jauh lebih murah daripada dari kedai buku.

user posted image

T
ablet dibuat untuk pelancong. Menggunakan rangkaian data berkelajuan tinggi, pelancong boleh menggunakan tablet untuk GPS navigation, memeriksa status penerbangan masing-masing, menggunakan sistem bagasi penerbangan elektronik, maklum balas kepada e-mel, menyemak lalu lintas, jadual kereta api, penerbangan dan banyak lagi.


user posted image

Dengan lambakan buku-buku teks digital, pelajar mungkin tidak perlu membawa buku teks yang berat ke sekolah. Tablet boleh digunakan untuk menyalin nota, mengakses alat penyelidikan, rakam kuliah yang panjang dan memuat turun aplikasi pendidikan.

user posted image


Menghabiskan banyak masa di dapur? Tablet merupakan kawan baru terbaik anda. Menonton filem, melihat resipi dan muat turun pemasa dapur semua dalam satu peranti. Dan, apabila anda membuat must-see-meal, mengambil gambar dan menghantarnya kepada semua kawan-kawan anda!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...